niedziela, 20 maja 2012

Początek

Dzisiaj założyłyśmy dla was blog, Ja i Klaudia. Wiecie jeszcze nie jest taki "profesjonalny" i "popularny" ale z drugiej strony nie długo będzie "olśniewający". 

Przypadek naszej przyjaźni:

Poznałyśmy się dzisiaj (20 maja) na MSP, forum, zaczęło się że ja zrobiłam konkurs pt: "Na jaki  level wyglądam" ? No i Klaudia zgadła jaki mam level. Potem dałam jej grafa bo taka była nagroda. Klaudia zaprosiła mnie żebym była jej najką. Ona wtedy napisała żebyśmy zrobiły wspólny blog. I proszę.

Dziwne co???

                                                                                                                          PISAŁA:
                         
                                                                                                                                       klaudia1
papa o to ja:

żebyście wiedzieli jaka Klaudia dla was piszę 
bo są dwie Klaudie                                                          pa pa pa ppa pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz